Zoeken

Resultaat voor:

Brightlands

Van positioneringsvraagstuk naar stevig familiemerk.
Brightlands is een snelgroeiende community voor open innovatie in gezondheid en duurzaamheid in Limburg. Onderzoekers, ondernemers en studenten werken op de vier Brightlands-campus……

Europe Calling!

Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
In 2017 is het 25 jaar geleden dat het Verdrag van Maastricht werd ondertekend. Twaalf landen richtten toen in het Gouvernement aan de Maas de Europese Unie (EU) op. Intussen is de……

Limburgse Decolletés

Health Foundation Limburg (HFL) werft fondsen voor topreferente zorg- en onderzoeksprogramma's van het Maastricht UMC+. Zuiderlicht ontwikkelde onder andere de fondsenwervings- en ……

MUMC+ USB-stick

Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begrip en nog elk jaar verschijnen u……

Stadsgoud

Het Elisabeth Strouven Fonds steunt de Maastrichtse sociaal-maatschappelijke en culturele sector al sinds 1963. Het fonds is echter nog lang niet bij iedereen bekend. Om de drempe……

WML

Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk water, voor alle hu……

Strategie in ons DNA: de goede dingen doen

Strategisch werken vinden we bij Zuiderlicht logisch, noodzakelijk, belonend en vooral heel leuk.
Veelgebruikte modellen in de discover-fase: de Golden circle van Sinek en de uitgebreide SWOT (vrij naar De Wit). Strategische bouwblokken Om de goede dingen te kunnen doen……

Discovery Museum

In 1998 opende ‘Industrion – museum voor industrie en samenleving’ zijn deuren in Kerkrade. Bezoekers kwamen er alles te weten over het mijnverleden en de industrie. In de loop de……

ZUIDERLICHT_RONDE TAFEL BOVENAANZICHT.jpg